Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 19 Sep 2024 13:38:24 +0300

Tere!

Saaremaa Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/07270 
aadressile Saare maakond, Saaremaa vald, Orissaare alevik, Kuivastu mnt 37 
(kultuurimaja) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Kultuurimaja kompleksne rekonstrueerimine

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27114681>  (menetlus nr: 
451436), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 30.09.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Saaremaa Vallavalitsus) või menetleja (ANDRES ABNA) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister